Nowa kampania Tłoczni Dziadka Franka.
Wiosna to moment, kiedy budzą się do życia rośliny i zwierzęta, to czas transformacji. Czas, w którym nadchodzi nowe. Wraz z tym okresem Tłocznia Dziadka Franka ruszyła z nową kampanią lifestylową i powołała do życia „Drużynę Piękna”.
2018-03-22, 12:26

Celem akcji Drużyna Piękna jest ukazanie różnych odsłoń piękna wśród ludzi, a także zachęcenie do zmiany stylu życia na lepszy – zdrowszy. W tym celu na dedykowanej stronie, a także na profilu na Instagramie, Drużyna Piękna będzie umieszczać posty, zdjęcia, poradniki, przepisy i informacje o zbliżających się akcjach lifestylowych przygotowanych przez Tłocznię Dziadka Franka. Każdy znajdzie coś dla siebie.

 „Piękno nie jest jednowymiarowe. Składa się na nie wiele elementów – począwszy od odżywiania, samopoczucia, zmiany stylu życia, a kończąc na zachowaniu równowagi między ciałem i umysłem. Jesteśmy piękni kiedy się tak czujemy – to przewodnia idea, którą kieruje się Drużyna Piękna” – komentuje Zofia Wiśniewska, FrankFood Sp. z. o.o.

 

O FrankFood

Tworząc naszą markę połączyliśmy zdobytą wiedzę w branży spożywczej z recepturami naszych dziadków i pragnieniem dostarczenia na rynek europejski produktów, które sami chcielibyśmy spożywać. Produktów naturalnych, ekologicznych i przede wszystkich zdrowych.

Naszą misją jest wzbogacanie i urozmaicanie życia poprzez oferowanie i rozwój naturalnych i ekologicznych produktów, wytwarzanych w oparciu o tradycyjne i sprawdzone receptury.

Kierujemy się przekonaniem, że każdy z nas ma prawo wyboru produktów zdrowych, organicznych, bezglutenowych, wegańskich oraz wolnych od GMO.

http://www.frankfood.eu

KONTAKT / AUTOR
Mateusz Walendowski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.